Als ondernemer ben je altijd actief op zoek naar manieren om je bedrijf te promoten en je merk te versterken. Het bedrukken van speelkaarten en bieretiketten kan hierbij helpen. In deze blog gaan we in op hoe het bedrukken van speelkaarten en bieretiketten kan bijdragen aan een positieve bijdrage van jouw marketingactie.
Speelkaarten, wie kent ze niet!? Ieder gebruikt deze al jaren en zijn ook nog eens handig om cadeau te geven aan je personeel of zakelijke relaties. Speelkaarten bedrukken kan daarom een slimme zet zijn om je merk te promoten. Door je bedrijfsnaam of logo op de speelkaarten te laten bedrukken zorg je ervoor dat je bedrijf op een leuke en creatieve manier voor langere tijd onder de aandacht blijft bij een breed publiek. Maar let op; ook in situaties dat er niet helemaal eerlijk wordt gespeeld.
Bovendien kan het spelen van kaartspellen ook positief bijdragen aan het verminderen van stress. Zo is het spelen van kaartspellen een goede manier om te ontspannen en de stress van het werk los te laten. Als ondernemer is het belangrijk om te investeren in het welzijn van je werknemers, en het uitbrengen van een set speelkaarten kan hierbij dus helpen.
Het bedrukken van speelkaarten kan op verschillende manieren. Zo kun je ervoor kiezen om een eigen ontwerp aan te leveren dat op de speelkaarten gedrukt wordt, maar is het ook mogelijk om samen te werken met een ontwerpbureau dat een ontwerp voor je maakt. Daarnaast is het belangrijk om na te denken over de kwaliteit van de speelkaarten. Zorg ervoor dat de kaarten stevig zijn en lang meegaan, zodat mensen er lang plezier van hebben.
Tijdens het gezellige kaarten staat er vaak een borrel op tafel. Ga je aan de slag met een feestverpakking of kerstpakket dan kun je ook Bieretiketten drukken van jouw bedrijf of vereniging. Deze etiketten kun je al vanaf een rol van 25 meter bestellen in verschillende formaten en afwerkingen. Door je eigen bieretiketten te laten bedrukken, zorg je ervoor dat je bedrijf op een onderscheidende manier onder de aandacht komt bij een breed publiek. Of het nou een gezellige vrijdagmiddagborrel is, een kerstpakket of een fles die je als relatiegeschenk met jouw klanten deelt; ze komen altijd van pas!
Zo zie je dat wanneer je meer ‘out of the box’ gaat denken dat je toch best tot verrassende en nieuwe acties of uitingen komt dan de standaard flyers en posters. Als je op die manier blijft denken blijf je de concurrentie altijd een stapje voor. En bovenal heb je ook meer plezier in je werk door de positieve reacties en resultaten. Dit kan overigens ook weer invloed hebben om vaker aan de slag te gaan met unieke ideeën om positieve effecten op jouw marketingacties te stimuleren. Wij wensen je in ieder geval heel veel succes!