Vind een geschikte doos

Dagelijks worden er tal van verschillende producten per post of pakketdienst verzonden. Al deze producten zijn weer anders qua vorm en gewicht. Hierdoor heeft elk product weer een ander soort verzenddoos nodig. De doos moet immers het product beschermen tijdens het transport. Het is daarom belangrijk dat de doos op alle vlakken past bij het betreffende product. Alvorens je jouw product gaat verzenden, moet je dus investeren in een geschikte verzenddoos voor jouw product. 

Welke doos is geschikt voor jouw product?

Als je jouw product gaat verzenden, wil je dat deze onbeschadigd op de plaats van bestemming aankomt. Het is daarom van belang om jouw product te verpakken in een passende doos. Maar welke doos is passend? Het aanbod dozen is groot. Van wikkeldozen en vouwdozen tot postdozen. De dozen zijn in allerlei verschillende varianten te verkrijgen. Hierdoor is er altijd een passende doos voor jouw product te vinden. Wil je zeker weten dat de doos echt op ieder vlak aansluit bij jouw product? Laat dan dozen op maat maken. Zo weet je zeker dat de doos voldoet aan al jouw wensen. Van het type doos tot de afmeting en de kleur. Je kunt deze aspecten allemaal zelf bepalen waardoor er echt maatwerk ontstaat. 

Doos personaliseren middels bedrukking

Wanneer je een doos op maat laat maken, weet je zeker dat de doos passend is. De doos zal zo precies aansluiten bij de vorm en afmeting van jouw product. Hierdoor ben je verzekerd van een veilig en beschermd transport. Maar het maatwerk van de dozen stopt niet bij de vormgeving van de doos. Je kunt de dozen namelijk ook nog laten bedrukken. Maar wat houdt de dozen bedrukken precies in? En wat is de meerwaarde van een bedrukking? Door de dozen te laten bedrukken, personaliseer je jouw doos. Je kunt er bijvoorbeeld jouw logo of andere bedrijfskenmerken op laten drukken. Hiermee maak je jouw verzenddoos pas echt uniek. 

Dozen: meer dan slechts een verpakking

Een doos vormt de verpakking van jouw product. Het zorgt ervoor dat jouw product zonder beschadigingen bij de ontvanger kan komen. Maar een doos is eigenlijk meer dan slechts de verpakking van jouw product. Je kunt de doos namelijk ook zien als een marketingmiddel. Voordat de ontvanger jouw product te zien krijgt, ziet hij of zij de doos. Ziet deze doos er kwalitatief goed uit en is deze ook nog eens gepersonaliseerd? Dan straal je hiermee professionaliteit uit en laat je een goede eerste indruk achter. Andersom werkt dit natuurlijk ook zo. Investeren in dozen van goede kwaliteit is dus om meerdere redenen aan te raden.